داغون شدم


My Dreams

I Want To Save A Part Of My Life In This Weblog

 

 

 الان یکی ی خبری بهم داد ک داغون شدم...

 

چیزی ک اصلا انتظارشون نداشتم...خیلی شوکه شده شدم...ناراحت شدم... ن ناراحت براش

 

کمه...همون داغون خیلی بهتره...اشک توی چشمام جمع شد...

 

بهم گفت فقط تا آخر این هفته میبینمش...بعدش دیگه...

 

واای...الان ک بهش فکر میکنم...

 

تازه داشتم ی حس خوب رو تجربه میکردم...البته می دونستم ک ی روزی اینطوری

 

میشه...ولی انتظار نداشتم اینقدر 

 

زود اتفاق بیفته...فکر میکردم حداقل 2ماه دیگه میبینمش ولی...

 

خیلی بده..خیلی بد... از خدا خواستم فقط بهم صبر بده..همین..چون...تحملش واسم

 

سخته..خیلی سخت..

 

خدایا..آخه چرا؟

 

 

"داغون شدم بهم ریختم

 

همه دوستام دارن بهم میگن..."

 

اهنگ "اون"از زانیار

 

 

پ.ن.از همین الان دارم دلتنگی رو احساس می کنم...چیزی ک قبلا هم کشیدم..ولی اون

 

دفعه فرق داشت..اون دفعه انتظار هم همراش بود...ب پایان انتظار ک فکر می کردم دلم گرم

 

میشد..

اما الان...اگِ بره..ی تیکه از منم با خودش می بره...



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت16:19---19 اسفند 1391
حتی اگه طولانیم باشه گوش میدم عزیزم گوش قول میدم حتی اگریه اگریه روزمو بگیره!

ریحانه
ساعت18:50---18 اسفند 1391
سلام سارا جون خوبی ؟چه سوالیه میپرسم؟سارا اتفاقی افتاده؟اون قراره بره؟چی بهت گفته؟سارا جوابموبده داغونم کردی دختر؟سارا

نمیدونم نفس بهت چی گفته ولی میدونم که قلب ادم دست خودش نیست گاهی کاری رومیکونه نه باید بکنه عقل بهش میگه نه اما دل بهش میگه چرا نه چرا نباید چرااینو میگی چرا معنی یه کلمه ی 3حرفی رونمیفهمی چرادرکش نمیکنی چرررررررا؟وقلبت احساسی میشه واون کلمه رو جامیده توخودش!سارا سرزنشت نمیکنم نه اصلا

چون عاشق شدن دست خودت نیست نه چون حقته!دوست داشتنم همینطور!سارا قلبتو محکم کن قوی باش قوی نزار ازپا بیفتی گرچه سخته خیییییلی سارا به قلبت بگو قوی باش نزار من نابود شم!

سارا به اونم بگو اگه توقلبم جا داشتی هنوزم داری اگه قلبم توروبه عنوان یه دوست وهمراه فقط همراه میدونست هنوزم میدونه !بگو دنیا اینه بگو دنیا اینه میچرخه ودوستت میکنه بعد دوباره میچرخه و دوستت رو میگیره!جلوش ظعف نشون نده!سارا خودت بسپر دست خدا خودنتو وقلبتو اونوقت ارومت میکنه!یه شب بشین خوب جلوی خدا گریه کن حرف بزن شکایت کن باورت نمیشع ولی ارومت میکنه!باعث میشه دلتواروم کنه یه چیزی بهت میگه که اروم میشی!

دادبزن اما احترامشو نگه داز فرداش حس میکنی دستش پشتته!

سارا جان خوبه بکن!سارا جون قلبتونگاه کن صداشو داره صدات میکنه مواظبش باش که اونو دیگه ازدست ندی!گوش کن!پاسخ:ریحانه این ی قضیه جدیده...با قبلی فرق داره...همه چیش..حتی احساسم...دوست داشتنم فرق داره...خیلی زیاد... حرفات خیلی خوب بود...همیشه هست...همیشه عالیه حرفات... اگه دوست داشته باشی واست تعریف میکنم تو مدرسه...طولانیه..


نفس
ساعت19:51---17 اسفند 1391
سارا...؟تو عاشقش شده بودی؟؟به این زودی؟به این راحتی؟؟تو که آخرشو میدونستی...!من که همون اول بهت گفتم نذار اینحوری شه!نگفتم؟؟
پاسخ:این عاشق شدن نیست نفس... اونم دوستمه...مثه تو مثه حانیه..فاطمه... دقیقا همون احساسی رو بهش دارم ک ب شماها دارمخیلی زیاد دوستش دارم...از رفتنش ناراحتم ... همین!!!


نفس
ساعت19:50---17 اسفند 1391
سارا...؟تو عاشقش شده بودی؟؟به این زودی؟به این راحتی؟؟تو که آخرشو میدونستی...!من که همون اول بهت گفتم نذار اینحوری شه!نگفتم؟؟

نفس
ساعت19:50---17 اسفند 1391
سارا...؟تو عاشقش شده بودی؟؟به این زودی؟به این راحتی؟؟تو که آخرشو میدونستی...!من که همون اول بهت گفتم نذار اینحوری شه!نگفتم؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:,| 8:41 PM |Sara| |


[-Design-]